Podľa článku v odbornom magazíne Stratégie, majú hollywoodske filmy 120 minút na to, aby sa s ľuďmi hrali a rozplakali ich. Čo potrebuje reklama, aby priniesla rovnaký efekt za 30 sekúnd?
Príbeh a nápad: Nápad je na prvom mieste. A ako spoznáte dobrý nápad? Vždy ho viete vysvetliť jednou vetou. Ak nie, asi mu nerozumiete alebo nie je až taký dobrý. „Ak to nemá obsah, myšlienku, je to prázdne,“ hovorí odborník na reklamu a režisér reklamných spotov Juraj Demovič zo spoločnosti Plaftik. Dodáva, že dobrá reklama musí byť jednoduchá, stručná a zrozumiteľná.
Hovorte pravdu: Ľudia vidia, ak je niečo podvrh. A, naopak, pravda robí príbeh lepším.
Hudba: Hudba je vaša zbraň, 60 % reklám je o výbere hudby. O hudobnej zložke by sa nemalo uvažovať ako o jednej z posledných, malo by sa na ňu myslieť na prvom mieste. Je o tom presvedčený aj videomaker Viktor Gubka, ktorý o tejto téme hovorí na svojom LinkedIn profile: https://www.linkedin.com/in/viktor-gubka-90b784159/recent-activity/videos/
Dobrý copywriting