Všetky aktuality
28/03/2024
Videá, reelsy, reklamy – ako ich urobiť čo najlepšie?
Keďže výstupom z projektov žiakov základných aj študentov stredných škôl má byť video, navyše stredoškoláci nám majú zasielať aj reklamné spoty o svojich riešeniach, rozhodli sme sa osloviť 3 odborníkov, aby nám povedali, čo by nemalo dobrej reklame chýbať.
15/12/2023
Do 2. ročníka sa môžu školy prihlasovať do 11. februára 2024
MH Teplárenský holding (MHTH) spúšťa dnešným dňom už 2. ročník programu spolupráce so základnými, strednými aj vysokými školami „Skúsenosť vs. Mladosť“. Zámerom je poskytnúť mladým ľuďom možnosť pracovať na zaujímavých zadaniach a hravou formou im ukázať, čo vlastne znamená práca vo výrobnom odvetví. Základné a stredné školy sa môžu do programu prihlásiť do 11. februára 2024, a súťažiť tak o zaujímavé ceny.